24 Mart 2015 Salı

RENAULT YENİ LOGOSUYLA FRANSA'DA GÖRÜCÜYE ÇIKTI




Ünlü Fransız markası Renault, üretim hacmine göre dünyanın en büyük 11., Renault-Nissan işbirlik grubu ise, Dünyanın en büyük 4. Otomobil grubudur. Otomobil üreticisi, Fransız dev, satışının yaklaşık yarısını Avrupa pazarından sağlamaktadır. Citroen’nin 2009 yılında ve Peugeot’un 2010 yılında yaptığı marka kimliği çalışmalarının ardından geçtiğimiz günlerde bu kez Renault Logo Tasarım ve Kurumsal kimliğini yenileyerek, modern bir yüz ile kullanıcısının karşısına çıktı. Renault yaptığı bu son logo yenileme çalışması ile, bu ünlü iki Fransız markasının yarattığı krom logolardaki yumuşatıcı trendinin de son güncel takipçisi oldu. Logolarındaki krom etkisi yumuşatıcı bir eğilime sahiptir.


Firma yeni logosunu Fransa'da kullanmaya başladı. Renault’nun değişim tarihçesi ve yeni güncel logosunu görsellerle takip edebilirsiniz. 










KURUMSAL İLETİŞİM




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder