Pizza Hut, 1958 yılında, Dan ve Frank Carney isimli iki
kardeşin Kansas’da açtığı tek bir pizza dükkanı ile başlamış ve bugün küresel
bir deve dönüşmüştür. Dünya genelindeki Pizza hut rakamlarına bakıldığında,
160.000 çalışanı, 12 milyar $ satış ve 15.000 restaurant ile 93 ülkede hizmet
veren bir markadır.
Firmanın küresel yetkili CEO’su David Gibbs’in yaptığı resmi
açıklamaya göre, Pizza Hut, menü içerikleri Premium ürünler eklenerek yenilendi.
Gibbs, sos ve baharat seçeneklerinin de genişletildiğini kaydetti. Menüsündeki radikal değişikliklerin yanı sıra
görsel anlamda da fark edilir dokunuşlar yapan pizza hut, Kasım ayının ilk
haftasında duyurduğu yeni kampanya çalışmalarını da rötuşlanan logosu ile
yaptı. Rötuşlanan taptaze Pizza Hut
logosu, firmanın küresel desteği ile birlikte, ambalajlarda, çalışan
kıyafetleri ve restaurant iç mekân tasarımlarında da tüketici ile buluştu.
Pizza Hut, yeni kampanyası içerisinde, online satın alma deneyimi sunan yeni bir web
ara yüzünü de sundu.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder