17 Haziran 2015 Çarşamba

MINI'den MINImalist LOGO HAMLESİ



MINI, 1959’da üretim kontağını çevirdiğinde, Ford’un ünlü T modelinden sonra en etkileyici modellerden birine dönüşeceğini bilmiyordu muhakkak! 1960’ların sembol arabalarından biri olan MINI, kuruluş yıllarından bu yana, yalnızca ufak değişikliklerle tasarımını korumuş ve adeta bir ikon haline dönüşmüştür.

MINI, kendi tasarım kültür ve yaklaşımını MINImalizim’den alıyor. Şu anda BMW grubuna ait bir marka olan MINI, MINImalizm yaklaşımını bir tık daha ileri götürerek, logosunundaki gölge ve üç boyut etkisini terk etme kararı aldı. Arabalarında üç boyutlu metalik logosunu kullanmaya devam edeceğini fakat bunun dışında tüm kurumsallarında, dijital ve websitesi çalışmalarında artık tek boyutlu MINI ile karşılaşacağımızı duyurdu. Öyle ki yeni MINImal MINI logosunun lansmanı, MINI’nin yeni arazi aracı, MINI CLUBMAN lansmanı ile denk getirildi.





Bundan önce de aynı sadeleşme ve logoda tek boyuta indirgeme işlemini Volvo’da da görmüştük. Bugün MINI ve muhtemelen yarın başka bir ünlü marka aynı trendi hiç şüphesiz izleyecektir.


KURUMSAL İLETİŞİM


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder