Ünlü Fransız markası Renault, üretim hacmine göre
dünyanın en büyük 11., Renault-Nissan işbirlik grubu ise, Dünyanın en büyük 4.
Otomobil grubudur. Otomobil üreticisi, Fransız dev, satışının yaklaşık yarısını
Avrupa pazarından sağlamaktadır. Citroen’nin 2009 yılında ve Peugeot’un 2010
yılında yaptığı marka kimliği çalışmalarının ardından geçtiğimiz günlerde bu kez
Renault Logo Tasarım ve Kurumsal kimliğini yenileyerek, modern bir yüz ile
kullanıcısının karşısına çıktı. Renault yaptığı bu son logo yenileme çalışması
ile, bu ünlü iki Fransız markasının yarattığı krom logolardaki yumuşatıcı
trendinin de son güncel takipçisi oldu. Logolarındaki krom etkisi yumuşatıcı
bir eğilime sahiptir.
KURUMSAL İLETİŞİM
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder