2 Şubat 2015 Pazartesi

ASIRLIK DEVDEN, MODERN LOGO HAMLESİ: ELECTROLUX




Electrolux, her yıl, 150 farklı pazarda, toplam 50 milyon adedin üzerinden ürünü satılan, Stockholm, İsveç menşeili global bir dev. Marka 1919 yılında kurulmuş, ancak tarihi 1902’lerde başlıyor ve ilk elektrikli süpürgesini 1912’de üretiyor. Asırlık marka, geçtiğimiz haftalarda logosunu yeniledi. Global devlerden Prophet Reklam Ajansı ile çalışan Electrolux, Prophet Londra ekibinin yeni tasarladığı yazı yüzü ile amblemini hiç değiştirmeden görücüye çıktı. Electrolux Marketing Grup Direktörü, MaryKay Kopf,  “Ön planda, ayırt edici sembolümüz ile;  müşterilerimizin markamızdan beklediği kalite ve güven bağlarını korurken, modern ve inovatif  bir iletişim sağlıyoruz.” Dedi. Tanıtım videosu için lütfen tıklayınız.


Electrolux,  kuruluşundan bu yana, aralıklarla logosunu güncelleyen markalardan. Şu anki amblemi ilk olarak 1962’de tasarlandı ve günümüze kadar geldi. 1901'deki logosundan bu yana, 7. Güncellemesini yapmış bulunuyor.



KURUMSAL İLETİŞİM





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder