Electrolux, her yıl, 150 farklı pazarda, toplam 50 milyon
adedin üzerinden ürünü satılan, Stockholm, İsveç menşeili global bir dev. Marka
1919 yılında kurulmuş, ancak tarihi 1902’lerde başlıyor ve ilk elektrikli
süpürgesini 1912’de üretiyor. Asırlık marka, geçtiğimiz haftalarda logosunu
yeniledi. Global devlerden Prophet Reklam Ajansı ile çalışan Electrolux, Prophet Londra ekibinin yeni tasarladığı yazı yüzü ile amblemini hiç değiştirmeden
görücüye çıktı. Electrolux Marketing Grup Direktörü, MaryKay Kopf, “Ön planda, ayırt edici sembolümüz ile; müşterilerimizin markamızdan beklediği kalite
ve güven bağlarını korurken, modern ve inovatif
bir iletişim sağlıyoruz.” Dedi. Tanıtım videosu için lütfen tıklayınız.
Electrolux,
kuruluşundan bu yana, aralıklarla logosunu güncelleyen markalardan. Şu
anki amblemi ilk olarak 1962’de tasarlandı ve günümüze kadar geldi. 1901'deki logosundan bu yana, 7. Güncellemesini yapmış bulunuyor.
KURUMSAL İLETİŞİM
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder